حجم واردات از چين حجم واردات از چين .

حجم واردات از چين

نكات تجارتي مهم با چين

 

زمان تحويل محموله هوايي چين

مدت زمان ارسال محموله از چين به صورت هوايي به عوامل زيادي مانند هزينه حمل و نقل كالا بستگي دارد. يكي از مهم ترين عواملي كه مي تواند بر زمان حمل بار و بار هوايي از چين به ايران تاثير بگذارد مستقيم يا واردات و چين  غيرمستقيم بودن پرواز و البته تعداد پروازها در ايران است.طبيعتا زماني كه تردد حمل و نقل و جابجايي كالا زياد باشد، واردات و صادرات چين مثلا در ايام تعطيل، مدت زمان حمل و نقل كالاي شما بيشتر مي شود. اما در هر صورت گروه بازرگاني تمام تلاش خود را مي كند تا در اسرع وقت بار شما را به فرودگاه بين المللي امام خميني (ره) منتقل كند. براي درك مدت زمان تقريبي حمل و نقل هوايي، فهرست زير ممكن است به شما كمك كند:

مزاياي حمل و نقل هوايي از چين

چرا ما معمولا خدمات بار هوايي از چين را به مشتريان خود ارائه مي دهيم؟ مشاوره واردات از چين دليل اين امر مزاياي قابل توجهي است كه استفاده واردات و چين از اين سرويس براي شما به همراه خواهد داشت. برخي از مهمترين مزاياي حمل و نقل نسبت به حمل و نقل زميني و دريايي براي واردات.

محصولات معدني و فلزي

در سال هاي اخير يكي از اقلام مهم صادراتي ايران به چين، محصولات معدني از جمله گريدهاي مختلف كنسانتره و سنگ آهن، مس و انواع آلياژها و محصولات فلزي از آهن، فولاد، مس، روي، آلومينيوم و ... است. ... و همچنين انواع محصولات معدني مانند سنگ نمك، آهك، سيمان، مرمر، گرانيت و تراورتن. واردات و چين در شش ماهه نخست سال جاري حجم كل صادرات اقلام اصلي اين گروه كالايي از كشورمان به چين به 1.1 ميليارد دلار رسيد و صادرات اين اقلام رتبه نخست صادرات كشورمان به چين را به خود اختصاص داده است مراحل واردات از چين. لازم به ذكر است صادرات اين اقلام در سال جاري نسبت به مدت مشابه سال 2021 معادل 718 ميليون دلار كاهش داشته است

حمل و نقل كالا بدون موانعي مانند جريمه

اگر قصد ارسال كالاي حساس از چين به ايران را داريد و نگران تحريم هاي خارجي و محدوديت هاي ناشي از آن هستيد، بهترين راه براي شما استفاده از خدمات بار هوايي گروه تجاري است كه امكان حمل و نقل سريع و ايمن محموله هاي وارداتي را فراهم مي كند. كالا براي شما شركت هواپيمايي ماهان و ايران اير از جمله ايرلاين هايي هستند كه در اين شرايط انتخاب شده اند. براي واردات لوازم جانبي از چين بايد با قوانين بين المللي آشنا باشيد. البته انجام مراحل واردات به صورت حضوري كار سختي است، اما اميدواريم توضيح نحوه واردات لوازم جانبي موبايل از چين و نكات رايگان ما به شما كمك كرده باشد.

 

 پيشنهاد مي كنيم از كارشناسان شركت وارداتي ما كمك بگيريد و همچنين هزينه ارسال از چين را جويا شويد. كارشناسان از مشاوره با ايده خريد تا تحويل محصول در كنار شما هستند.  پس از ورود بار به انبارهاي گمركي، تسويه هزينه حمل بار از چين با گروه بازرگاني انجام شود. در نهايت اسناد محموله در ايران به صاحب كالا تحويل داده مي شود. كالاي شما را به دبي ارسال مي كند. باربري از دبي به ايران از نظر هزينه كم و سرعت ارسال واردات و چين بسيار مقرون به صرفه است. از طرفي طبق قانون گمرك ايران، محموله هايي كه از طريق حمل و نقل دريايي به ايران حمل مي شوند، هزينه گمركي پرداخت نمي كنند. نكته اي كه بايد در مورد تاثير وزن كالا بر هزينه حمل كالا بدانيد اين است كه هر چه وزن بار شما بيشتر باشد، هزينه حمل و نقل كالا كمتر مي شود. البته در محاسبه هزينه ها بايد حجم كالا را نيز در نظر گرفت. به عنوان مثال، اگر هر متر مكعب محموله شما كمتر از 168 كيلوگرم باشد، جزء كالاهاي حجيم طبقه بندي مي شود.بدين ترتيب هر متر مكعب از محموله شما 168 كيلوگرم محاسبه مي شود. براي اطلاع از هزينه تقريبي حمل و نقل هوايي از چي به ايران به ليست زير مراجعه كنيد.

تحويل بسيار سريع كالا

مهمترين مزيت خدمات باربري هوايي سرعت بسيار بالاي فرآيند انتقال كالا است كه براي افرادي كه محدوديت زماني دارند و يا قصد ارسال كالاهاي حساس را دارند بسيار مناسب است. معمولا زمان حمل بار از چين با خطوط هوايي مستقيم حدود 1 تا 3 روز كاري است و همين روند توسط ايرلاين هاي غيرمستقيم 3 تا 5 روز خواهد بود كه در هر صورت بسيار سريعتر از حمل و نقل هوايي است.

 


برچسب: حمل بار چين ايران، هزينه حمل بار با كشتي از چين به ايران، چگونه از چين واردات كنيم، واردات خرد از چين،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۹ اسفند ۱۴۰۲ساعت: ۰۱:۴۸:۰۲ توسط:sisoxop موضوع: نظرات (0)